Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu

Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji przychodzącej do Urzędu
  • Przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Kierownikowi Delegatury w celu zapewnienia obiegu dokumentów w urzędzie
  • Prowadzi komputerową ewidencję pism wpływających i wychodzących z urzędu w celu zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów
  • Prowadzi terminarz spotkań i narad Kierownika Delegatury
  • Udzielanie informacji telefonicznej i osobistej interesantom o trybie załatwiania ich spraw oraz prowadzi obsługę centrali telefonicznej i faksu.
  • Prowadzi ewidencję wyjazdów służbowych, rozlicza delegacje dla przejazdów samochodami służbowymi
  • Zamawia i dokonuje zakupów materiałów biurowych zgodnie z potrzebami zgłoszonymi przez pracowników oraz zamawia inne usługi zgodnie z obowiązującymi w urzędzie procedurami
  • Przygotowuje oraz prowadzi obsługę organizacyjno-recepcyjną spotkań z interesantami i gośćmi w celu wsparcia bieżącej pracy Kierownika Delegatury


Warunki pracy

Praca biurowa, przed monitorem ekranowym, na parterze budynku, budynek bez udogodnień dla osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane, kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja taka znajdzie się również na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu. Po zakończeniu rekrutacji oferty odrzucone podlegają komisyjnemu zniszczeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61 8528003 wewn. 117

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 miesiące doświadczenia zawodowego
obsługa sekretarsko - kancelaryjna

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra organizacja pracy własnej,
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Obsługa specjalistycznych programów komputerowych dot. prowadzenia kancelarii i korespondencji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi