Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kaliszu

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Plac św. Józefa 5 62-800 Kalisz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie działanośći inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych na terenie powiatu kaliskiego
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kaliszu


Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze - przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych oraz praca terenowa - kontrole budów i robót budowlanych . Konieczność poruszania się po terenie Powiatu Kaliskiego. Pomieszczenia biurowe PINB w Kaliszu znajdują się na II piętrze - budynek nie jest wyposażony w windę. Podjazd pod wejście do budynku umożliwiający dostanie się osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Praca wymaga wysiłku fizycznego - długotrwała pozycja siedząca, a także występują warunki uciążliwe w postaci poruszania się w trakcie kontroli po terenach budów. Praca jednozmianowa, związana z bezpośrednim kontaktem z klientem

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami tzn. osobami spełniającymi wymagania formalne oraz, których aplikacja wpłynie do tut. urzędu w terminie.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Oferty, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpoznawane.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów niezatrudnionych będą zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w części pisemnej i/lub na rozmowę kwalifikacyjną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy Kodeks postępowania adminsitracyjnego i ustawy Prawo budowlane
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • posiadanie praktyki zawodowej w administracji rządowej lub samorządowej
  • prawo jazdy kat. b
  • uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicnzych w budownictwie
  • znajomośc ustawy o postępowaniu egzekucyjnymw administracji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzająca uprawnienia do kierowania pojazdami
  • kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
  • odpis dyplomu ukończenia szkoły średniej lub wyższej uczelni

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi