Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty w Katowicach

Śląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Kuratorium Oświaty
ul. Powstańców 41a
40-024 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych , przyjmowanie i nadawanie faksów, obsługa poczty elektronicznej,
  • wykonywanie czynności zapewniających właściwy obieg pism i przesyłek zgodnie z obowiązuacymi przepismi i procedurami, w tym bezpośrednie przyjmowanie przesyłek od petentów oraz potwierdzanie przyjęcia przesyłki i segregacja przesyłek wpływających , a także przyjmowanie od pracowników przesyłek do wysłania, przygotowanie przesyłek wychodzących do wysłania oraz wysyłanie w oddziale pocztowym,
  • rejestrowanie przesyłek w systemie EZD , w szczególności poprzez : nadawanie numeru RPW, wykonanie odwzorowania cyfrowego , wprowadzanie lub uzupełnianie podstawowych metadanych, przekazanie przesyłki do składu, przekazywanie zarejestrowanych przesyłek poprzez system EZD, w tym Dyrektorowi w celu dokonania dekretacji,
  • udzielanie informacji interesantom oraz kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych Kuratorium,
  • rejestrowanie w systemie EZD upoważnień do przeprowadzania ewaluacji i kontroli,
  • obsługa organizacyjna i administracyjna spotkań, narad i szkoleń,
  • systematyczne uzupełnienie materiałów biurowych oraz pozostałego wyposażenia dla potrzeb dyrektorów oraz sekretariatu,
  • porządkowanie i przekazywanie przesyłek ze składów do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Warunki pracy

Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy stanowią : zestaw komputerowy , kserokopiarka, faks, skaner i telefon. Stanowisko pracy jest zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym, na 1 piętrze , w budynku 2 piętrowym. Budynek nie posiada windy osobowej, podjazdu ani pomieszczeń sanitarnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane ( liczy się data stempla pocztowego). Oferty będzie można odebrać w terminie trzech miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a po tym terminie komisja zastrzega sobie prawo zniszczenia dokumentow.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032/606-30-24

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera, przede wszystkim w zakresie programów biurowych i poczty elektronicznej
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych- faks, skaner, kserokopiarka
  • znajomość przepisów prawa oświatowego oraz przepisów archiwalnych , instrukcji kancelaryjnej
  • komunikatywność
  • rzetelność
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • obsługa interesantów/ klientów zewnętrznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi