Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Chorzowie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Miejska Policji w Chorzowie ul. Legnicka 1, 41-503 Chorzów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie szczegółowej ewidencji i wydawanie środków higieny osobistej oraz odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników w celu zapewnienia przestrzegania przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • Prowadzenie ewidencji ilościowej oraz aktualizacji składników majątkowych będących w użytkowaniu jednostki (sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego, techniki policyjnej, p.poż) w programie SWOP;
  • Dokonywanie porównania ewidencji ilościowej składników majątkowych wprowadzonej ewidencji ze stanami wynikającymi z arkuszy spisu natury poszczególnych komórek organizacyjnych w celu ustalenia rzeczywistych stanów składników majątkowych jednostki.
  • Dokonywanie zapotrzebowania środków finansowych na bieżące naprawy konserwacyjne w jednostce.
  • Prowadzenie ewidencji ilościowej i ilościowo-wartościowej w odniesieniu do materiałów z obrotu poza magazynowego.


Warunki pracy

Praca kancelaryjno - biurowa związana z prowadzeniem obsługi zaopatrzeniowej oraz ewidencją ilościowych składników majątkowych w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem, konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie. Budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - winda do parteru, budynek po remoncie.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenia zasadnicze: 1873,84 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone i niespełniające wymogów nie podlegają zwrotowi. Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem " Oferta zatrudnienia na stanowisko Inspektora Zespołu Finansów i Zaopatrzenia KMP w Chorzowie".
Informacje dotyczące kandydatów zakwalifikowanych do kolejnego etapu będą opublikowane w siedzibie KMP Chorzów oraz na stronie BIP KMP Chorzów. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 7715 219 lub 217.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w komórkach ds. zaopatrzenia

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi programów komputerowych: Windows, Open Office, Excel


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi