Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Busku Zdroju

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Busku-Zdroju

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku służby;
  • - stalanie uprawnień policjantów do świadczeń finansowych wynikających ze stosunku służbowego oraz przygotowywanie rozkazów w tych sprawach;
  • -przygotowywanie dokumentacji w sprawach emerytalnych w celu przekazania do Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA oraz ZUS;
  • - zakładanie i prowadzenie akt osobowych policjantów;
  • - ewidencjonowanie zwolnień lekarskich oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej zagadnień z zakresu medycyny pracy funkcjonariuszy i pracowników Policji;
  • - opracowywanie projektów regulaminów oraz etatów i rozkazów organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Busku-Zdroju;
  • - organizowanie i planowanie pracy osobom odbywającym staże oraz praktyki zawodowe;
  • - realizacja zadań obronnych


Warunki pracy

praca biurowa, przy komputerze, wewnątrz budynku

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Uprzejmie informujemy, że poszukujemy kandydata w celu zastępstwa na powyższe stanowisko. Warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, własnoręcznie podpisanych oraz opatrzonych datą oświadczeń i listu motywacyjnego z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta na stanowisko inspektora w Zespole do spraw Kadr, Szkolenia i OIN KPP w Busku-Zdroju”. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracana. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej bip.buskozdroj.kpp.policja.gov.pl. Zatrudnienie nowego pracownika w KPP może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ poufne”

W przygotowanej ofercie należy w sposób jednoznaczny wykazać długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy, poprzez dołączenie kopii, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zakresów obowiązków, ocen okresowych, opinii czy referencji.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie






doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o Policji i policyjnych aktów wykonawczych;
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy i kpa;
  • umiejętność interpretacji przepisów oraz samodzielnego opracowania aktu prawnego na podstawie zmieniających się przepisów;
  • skuteczna komunikacja, umiejętność organizacji pracy zespołowej, umiejętność rozwiązywania problemów, szybkie działanie w sytuacji problemowej, umiejętność podejmowania decyzji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi