Opis stanowiska pracy
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w PoznaniuDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzkiAl. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przeprowadzanie kontroli w ramach nadzoru nad realizacją zadań samorządu gminnego, powiatowego i województwa
- przeprowadzanie kontroli realizacji zadań z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
- przeprowadzanie kontroli wykorzystania dotacji przez organizacje pozarządowe
- rozpatrywanie skarg i wniosków, udzielanie odpowiedzi na pytania obywateli i instytucji dotyczące ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- sprzęt dostosowany jest do wymagań, jaki powinien spełniać na takich stanowiskach pracy
- parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą delegatury; częste wyjazdy w teren mogące skutkować przesunięciem czasu pracy
- stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność
- zagrożenia biologiczne związane z bezpośrednim kontaktem z dokumentacją składaną przez klientów oraz z bezpośrednią rozmową z klientem
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
- klatka schodowa o szerokości 150 cm z poręczami
- budynek jest wyposażony jest w dźwig osobowy
- korytarz biurowy o szerokości 190 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 80 cm
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarnych nie są przystosowane są dla osób niepełnosprawnych na wózkach
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2600-2800 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalna
doświadczenie zawodowe/staż pracy5 lat doświadczenia zawodowego
w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
pozostałe wymagania niezbędne:- ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
- znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o świadczeniach rodzinnych i funduszu alimentacyjnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- łatwość w komunikowaniu się
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganej specjalizacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-04-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu