Opis stanowiska pracy


Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestrowanie jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wprowadzanie do stosownej ewidencji jednostki systemu PRM, centrów urazowych dla dzieci i dorosłych oraz jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,
  • kontrolowanie: - dysponenta zespołów ratownictwa medycznego - w celu sprawdzenia czy przestrzegane są parametry czasów dotarcia zespołów ratownictwa medycznego na miejsce zdarzenia oraz czy osoby wykonujące czynności medyczne, posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, - szpitalnych oddziałów ratunkowych - w celu sprawdzenia ich organizacji i funkcjonowania, - podmiotów współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne - w celu sprawdzenia gotowości operacyjnej
  • weryfikowanie dokumentacji dotyczącej kursów kwalifikowanej pierwszej pomocy, w celu zatwierdzenia programu kursu bądź przygotowania projektu decyzji administracyjnej odmownej lub cofającej zatwierdzenie kursu kwalifikowanej pierwszej pomocy,
  • zbieranie danych od jednostek systemu PRM i aktualizowanie na ich podstawie Wojewódzkiego Planu Działania Systemu PRM,
  • opracowywanie grafiku dyżurów Lekarzy Koordynatorów Ratownictwa Medycznego, rozliczanie czasu pracy LKRM oraz przygotowywanie dla nich materiałów i opracowań potrzebnych na stanowisku pracy.


Warunki pracy

praca w siedzibie Urzędu, na V piętrze, praca przy komputerze powyżej 4 godz. Kontakty
z dysponentami jednostek systemu (zespoły ratownictwa medycznego, szpitalne oddziały
ratunkowe) oraz jednostkami współpracującymi z systemem, z podmiotami prowadzącymi
kursy w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, ze Świętokrzyskim Oddziałem
Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia, z Departamentem Ratownictwa Medycznego
i Obronności w Ministerstwie Zdrowia.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• w ofercie należy podać Nr ogłoszenia oraz swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e–mail, numer telefonu,
• proponowane wynagrodzenie: zasadnicze 2480,97 zł brutto + dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
• oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucane przez Komisję Rekrutacyjną,
• kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie,
• lista osób zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego oraz informacja o terminie postępowania rekrutacyjnego
zostanie umieszczona na stronie BIP ŚUW,
• dokumenty kandydatek/ kandydatów wymienionych w protokole z naboru przechowywane są przez okres 3 miesięcy od
zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatek/ kandydatów przez okres 14 dni. Po upływie tych
terminów dokumenty są komisyjnie niszczone,
• nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć,
wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym
  • Znajomość: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • Znajomość: rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie centrum urazowego
  • znajomość zarządzena w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej i zasad etyki korpusu służby cywilnej.
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi