Opis stanowiska pracy
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w KielcachDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzkiŚwiętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
- sporządzanie miesięcznych sprawozdań z wydatkowania środków publicznych,
- sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych,
- wprowadzanie umów do Centralnego Rejestru Umów.
Warunki pracypraca w siedzibie urzędu, III piętro, windy w budynku przystosowane dla potrzeb niepełnosprawnych, kontakty z osobami z zewnątrz.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Inne informacje:
• w ofercie należy podać Nr ogłoszenia oraz swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e–mail, numer telefonu,
• proponowane wynagrodzenie: zasadnicze 2 103,39 zł brutto + dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
• oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucane przez Komisję Rekrutacyjną,
• kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie,
• lista osób zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego oraz informacja o terminie postępowania rekrutacyjnego zostanie umieszczona na stronie BIP ŚUW,
• dokumenty kandydatek/ kandydatów wymienionych w protokole z naboru przechowywane są przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatek/ kandydatów przez okres 14 dni. Po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone,
• nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustaw: o finansach publicznych, Prawo Zamówień Publicznych,
- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność negocjacji i analitycznego myślenia.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-04-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu