Opis stanowiska pracy


Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
ul. Okopowa 21/27
80-810 Gdańsk


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Rozpatrywanie wniosków starostów, przygotowywanie projektów zarządzeń i pism dotyczących wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości do zasobu Skarbu Państwa oraz na zbycie nieruchomości Skarbu Państwa w drodze przetargowej oraz w drodze bezprzetargowej;
  • Rozpatrywanie wniosków starostów, przygotowywanie projektów zarządzeń i pism dotyczących wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości z zasobu Skarbu Państwa na cele publiczne i na rzecz jednostki samorządu terytorialnego;
  • Rozpatrywanie wniosków starostów, przygotowywanie projektów zarządzeń i pism dotyczących wyrażenia zgody na najem, dzierżawę, użyczenie nieruchomości Skarbu Państwa na czas oznaczony i nieoznaczony;
  • Prowadzenie kontroli w starostwach w zakresie gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa;
  • Rozpatrywanie wniosków starostów, przygotowywanie projektów zarządzeń i pism dotyczących wyrażenia zgody na zastosowanie podwyższonej stawki procentowej od opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz rozpatrywanie innych wniosków starostów w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa;
  • Realizowanie zadań nadzorczych wobec starostów wykonujących zadanie zlecone z zakresu administracji publicznej w tym m.in. planowanie, wykonanie i rozliczanie realizowanych w ramach budżetu Wojewody zadań wchodzących w zakres gospodarki nieruchomościami, w tym merytoryczny nadzór oraz kontrola prawidłowego wykorzystywania dotacji celowych przekazywanych samorządom na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej oraz planowanie, wykonywanie i rozliczanie wykonania dochodu na rzecz Skarbu Państwa;
  • Weryfikowanie pod względem formalno-prawnym i analizowanie poprawności sporządzenia operatów szacunkowych sporządzanych na potrzeby prowadzonych przez starostów spraw dotyczących zbycia lub nabycia nieruchomości;
  • Rozpatrywanie skarg i wniosków a także przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje oraz zapytania posłów i senatorów.


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa oraz przeprowadzanie kontroli w innych instytucjach
kontakt z klientem zewnętrznym

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

O przebiegu naboru kandydaci będą informowani za pośrednictwem poczty elektronicznej, ponadto informacje dotyczące terminów testów i rozmów publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem http://uwgdansk.ssdip.bip.gov.pl/ bezpośrednio pod treścią ogłoszenia.

W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Każde wymagane oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu oraz opatrzone odręcznym podpisem oraz datą.
Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.

Techniki i metody naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• test wiedzy (opcjonalnie),
• sprawdzian praktyczny (opcjonalnie),
• rozmowa kwalifikacyjna.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku oraz skorzystania z wzorów oświadczeń, dostępnych na stronie BIP Urzędu w zakładce Praca w PUW/Zasady rekrutacji (http://uwgdansk.ssdip.bip.gov.pl/zasady-rekrutacji/dokumenty-i-oswiadczenia.html).

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2700 zł/mies. (+ wysługa lat).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami tel.: (58) 30 77 141, (58) 30 77 584.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości oraz Kodeks postępowania administracyjnego i Kodeks cywilny;
  • Wymagane kompetencje: skuteczna komunikacja pisemna i ustna, pozytywne podejście do klienta, myślenie analityczne, współpraca.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi