Będziesz odpowiadać za:
- rozliczanie czasu pracy pracowników, rozliczanie pracowników zwolnionych,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencja i obiegiem dokumentów środków trwałych, środków niskocennych oraz materiałów podlegających ewidencji,
- dokonywanie rozliczeń w zakresie dofinansowania do biletów miesięcznych, prowadzenie spraw związanych z biletami jednorazowymi, wydawanie i nadawanie terminów ważności dokumentów uprawniających do bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską,
- prowadzenie gospodarki umundurowaniem służbowym, odzieżą i obuwiem roboczym oraz środkami ochrony indywidualnej,
- prowadzenie problematyki kar regulaminowych,
- przyjmowanie i weryfikację wniosków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- rozliczanie kosztów zakładu, sporządzanie planów rocznych,
- rozliczanie kosztów za naprawę wagonów zderzonych.
Czeka na Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- możliwość darmowych przejazdów całą komunikacją miejską,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny,
- możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
A od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenie min. średniego ekonomicznego,
- min. roku doświadczenia w zakresie ekonomicznym (najchętniej w dziale kadrowym),
- umiejętności obsługi programów komputerowych: MS Word, MS Excel, Outlook, programów do obsługi baz danych, kadrowo-płacowej, magazynowej, planowania czasu pracy,
- zdolności analitycznych i planistycznych,
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych – skaner, drukarka, kserokopiarka, fax,
- sumienności, dokładności, odpowiedzialności, systematyczności.
Jeśli taki rozkład Ci odpowiada – przyjedź do nas :). Na Twoje CV czekamy do 27.06.2019
INSPEKTOR W DZIALE KOORDYNACJI
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.