Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor ochrony zabytków

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
25-009 Kielce
ul.Zamkowa 5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wpisu do rejestru zabytków „nieruchomych”; prowadzenie tego rejestru.
  • Prowadzenie wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz współpraca z gminami w sprawach dot. gminnych ewidencji zabytków.
  • Uzgadnianie projektów budowlanych w zakresie rozbiórki obiektów budowlanych, znajdujących się w wojewódzkiej/gminnej ewidencji zabytków (art. 39 ust.3 i 4 ustawy Prawo budowlane)
  • Prowadzenie zbioru dokumentacji naukowo-historycznej i konserwatorskiej, z wyłączeniem zbiorów archeologicznych.
  • Prowadzenie archiwum zakładowego.
  • Udostępnianie dokumentacji ze zbioru na potrzeby innych stanowisk pracy.
  • Obsługa osób z zewnątrz, korzystających ze zbioru dokumentacji


Warunki pracy

Praca w Siedzibie Urzędu i w terenie. Praca przy komputerze, bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku, utrudniony dostęp do pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów postępowania zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Oferty otrzymane po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po upływie miesiąca od zakończenia procedury naboru.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr. tel. 41 3445634

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie: historia sztuki, konserwatorstwo, architekt po studiach podyplomowych z zakresu ochrony zabytków lub doświadczeniem zawodowym pracy przy zabytkach.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
- praca w administracji rządowej /samorządowej lub w jednostce wykonującej zadania administracji publicznej.


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r, w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia, obsługi komputera.
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi