Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor nadzoru budowlanego

ul.Świerkowa 45 lok. 45 16-400 Suwałki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • działalność inspekcyjno-kontrolna, w tym przeprowadzanie kontroli oraz inpekcji budów, obiektów użytkowanych; sporządzanie protokółów
  • prowadzenie postępowań administracyjnych wynikajacych z przepisów prawa budowlanego z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • przygotowanie projektów decyzji , postanowień , zaświadczeń oraz pism.
  • obsługa administarcyjna Inspektoratu w zakresie zawiadomień o zamierzonym tereminie rozpoczecia robót budowlanych oraz zawiadomień o zakończeniu budowy obiektów budowlanych
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji


Warunki pracy

Praca jednozmianowa w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą ( oględziny i kontrole budów w terenie ) na terenie powiatu suwalskiego.
Prac przy komputerze ok. 4 godz. dziennie. Codzienne przyjęcia interesantów, udzielanie informacji telefonicznych. Praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne. Siedziba Inspektoratu znajduje się na parterze . Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać na adres j.w w zamkniętych kopertach z dopiskiem " OFERTA NA STANOWISKO INSPEKTORA NADZORU BUDOWLANEGO ".
Oferty przesłane drogą elektroniczna nie będą rozpatrywane. Oferty złożone po tym terminie lub nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne, zostaną o tym poinformowani , poprzez zaproszenie do udziału w kolejnym etapie naboru. O terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie - telefonicznie.
Oferty kandydatów którzy nie zostaną zatrudnieni w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki , zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru, z wyłączeniem oryginałów dokumentów urzędowych , które zostaną odesłane kandydatom.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. ( 87 ) 563 10 00.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie budowlane

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu postępowań administracyjnych,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • uprawnienia budowlane
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postepowania administracyjnego i ustawy Prawo budowlane
  • znajomość procedur obowiazujących w administracji
  • umiejetnosc obsługi komputera ( środowisko Windows, pakiet Microsoft Office)
  • umiejetnosc stosowania przepisów w praktyce
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejetniość pracy w zespole
  • komunikatywność
  • obowiązkowość
  • rzetelność
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie uprawnień budowlanych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-22
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi