Urząd Pracy m.st. Warszawy

Inspektor k/m

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania: wykształcenie średnie, roczne doświadczenie zawodowe, obsługa komputera i sprzętu biurowego. Zakres obowiązków: przyjmowanie dokumentów spraw bieżących z Działu Umów, Działu Fakturowania i Działu Rozrachunków, ewidencja przekazanej dokumentacji, terminowe rejestrowanie przyjętych dokumentów oraz zakładanie nowych teczek dla przyjętej dokumentacji i nadawanie im sygnatur, skanowanie zawartych umów i rejestrowanie ich w systemie informatycznym, przechowywanie dokumentacji zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Spółki oraz z zachowaniem porządku, stanu technicznego oraz bezpieczeństwa zbiorów dokumentacyjnych, zachowanie odpowiednich warunków przechowywania dokumentacji (właściwa temperatura i wilgotność), wypożyczanie i udostępnianie dokumentacji upoważnionym pracownikom Spółki oraz prowadzenie stosownej ewidencji w tym zakresie, przygotowanie informacji i materiałów oraz prowadzenie rejestrów służących do celów sprawozdawczych niezbędnych do wykorzystania na własnym stanowisku pracy w tym sporządzanie comiesięcznych statystyk teczek, obsługa komputera, w tym tworzenie dokumentów w programach MS Word oraz MS Excel, wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego i jego zastępcę w zakresie spraw związanych z działalnością jednostki/komórki organizacyjnej Spółki. Praca w trybie jednozmianowym w godzinach 7-15. Zgłoszenia należy kierować na adres e-mail.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi