#

INSPEKTOR DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, KIEROWNIK KANCELARII TAJNEJ

Komenda Powiatowa Policji w Biłgoraju

Biłgoraj, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0324


Obowiązki:

- obsługa kancelaryjna Komendy w zakresie rejestracji i dystrybucji dokumentów niejawnych, wykonywanie zadań kierownika Kancelarii Tajnej,
- nadzór nad ochroną danych osobowych przetwarzanych w jednostce, w tym wykonywanie zadań przewidzianych dla inspektora ochrony danych (IOD),
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie
i wysyłanie materiałów niejawnych,
- gromadzenie przepisów niejawnych oraz prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, a także wydawanie i udostępnianie przepisów,
- odnotowywanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności oraz nadzór nad prawidłowym oznaczaniem
i powielaniem dokumentów niejawnych w tut. Komendzie,
- odnotowywanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności oraz nadzór nad prawidłowym oznaczaniem
i powielaniem dokumentów niejawnych w tut. Komendzie,
- prowadzenie ewidencji bibliotecznej księgozbioru i materiałów zawierających pozycje jawne
KPP w Biłgoraju.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • -doświadczenie zawodowe/staż pracy: w pracy w administracji -posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni z praw publicznych, -nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, aktów wykonawczych regulujących zakres działania kancelarii tajnej, -komunikatywność, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - umiejętność pracy w zespole, - znajomość obsługi komputera.


Miejsce pracy: Polna 1, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: -CV i list motywacyjny, -kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, -kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej dopuszczającej do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne lub kopia posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, - oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Wynagrodzenie brutto: od 2 250,1 PLN

Osoba do kontaktu: Agata Grzyb

Telefon: 84 686 82 08


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi