Opis stanowiska pracy

Wykonywanie zadań dla służby bhp określonych w ROZPORZĄDZENIU RADY MINISTRÓW z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.1997.109.704 ze zm. Dz.U.2004.246.2468) oraz zadań wynikających z obowiązującego w spółce systemu zarządzania bhp oraz prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska.

Wymagania

Wymagane wykształcenie: Wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy , bądź podyplomowe studia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ( ważne szkolenie okresowe dla służb bhp),
Doświadczenie zawodowe: Min. 1 rok w zakresie BHP ( mile widziane w branży budowlanej)
Dodatkowe wymagania:
1. Prawo jazdy kat B
2. Dyspozycyjność
3. Wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
4. Znajomość oprogramowania MS Office,
5. Kreatywność

Prezentacja firmy

PBDI specjalizuje się w realizacji projektów w sektorze energetyki odnaw... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/03/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi