Opis stanowiska pracy
Archiwum Państwowe w ZamościuDyrektor Archiwum poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
informatykArchiwum Państwowe w Zamościu
ul. Hrubieszowska 69A
22-400 Zamość
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Archiwum Państwowego w Zamościu;
- administrowanie kopiami cyfrowymi wytwarzanymi przez Pracownię Digitalizacji Archiwum Państwowego w Zamościu;
- zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Archiwum Państwowego w Zamościu;
- zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych funkcjonujących w Archiwum Państwowym w Zamościu;
- stacjonarna i zdalna pomoc pracownikom w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;
- administrowanie siecią teleinformatyczną;
- administrowanie Zintegrowanym Systemem Informacji Archiwalnej (ZoSIA) na poziomie Archiwum Państwowego w Zamościu;
- administrowanie systemem Nadzór i Kontrola Archiwalna (NIKA) na poziomie Archiwum Państwowego w Zamościu;
- administrowanie systemem EZD PUW na poziomie Archiwum Państwowego w Zamościu;
- wykrywanie, analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych
Warunki pracy- stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem;
- bariery architektoniczne - brak windy, toaleta nie przystosowana dla osób niepełnosprawnych;
- narażenie na kontakt z kurzem;
- możliwość narażenia na czynniki biologiczne: bakterie, grzyby, pleśnie, pył osiadły;
- wyjazdy służbowe;
- praca zdalna w ramach zakresu obowiązków;
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wszelkie wyżej wymienione dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty i aplikacje należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres: Archiwum Państwowe w Zamościu, ul. Hrubieszowska 69A, 22-400 Zamość w terminie do 4 maja do godz. 12:00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko informatyk".
Dokumenty i aplikacje, które wpłyną do Archiwum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna ofert;
- rozmowa kwalifikacyjna.
O zakwalifikowaniu do dalszego etapu naboru wybrani kandydaci zostaną powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Proszę o podanie w CV adresu e-mail i nr telefonu kontaktowego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w administrowaniu systemami Linux (Debian, openSUSE ) i Windows Server
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność przygotowania serwerów i zarządzania serwerami: www (apache2, nginx), usług sieciowych (dhcp, dns), serwerami plików;
- umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych (switche, UTM);
- znajomość obsługi i konfiguracji środowisk wirtualizacji (KVM/oVir);
- umiejętność administracji bazami danych: MySQL, PostgreSQL, SQL Server, Microsoft Access oraz umiejętność formułowania zapytań SQL;
- znajomość języków programowania w zakresie rozumienia kodu (python, c++) i przygotowania prostych aplikacji web;
- znajomość obsługi i konfiguracji systemu EZD PUW;
- umiejętność konfiguracji archiwalnych systemów ZoSIA i NIKA;
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne poruszanie się w dokumentacji technicznej oraz programach, systemach i bazach danych;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość działania usług sieciowych: poczty, rozwiązywania nazw, autoryzacji użytkowników;
- znajomość działania sieci LAN i zarządzania jej komponentami;
- znajomość systemów klienckich Windows na poziomie administracji stacją roboczą w środowisku domenowym, znajomość aplikacji wykorzystywanych w pracach biurowych;
- dobra znajomość sprzętu serwerowego: serwery, kontrolery RAID, macierze dyskowe;
- znajomość zagadnień związanych z monitoringiem: serwerów, sieci, aplikacji i usług;
- znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych;
- umiejętność pracy z systemami kontroli wersji (git);
- doświadczenie w zakresie opracowywania specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-05-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu