Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

informatyk

Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Toruńska 4, 97-300 Piotrków Trybunalski

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego w Archiwum Państwowym w Piotrkowie Trybunalskim w zakresie sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu
  • Sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej
  • Administrowanie wewnętrzną siecią informatyczną
  • Stacjonarna i zdalna pomoc pracownikom w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowaniaZapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury informatycznej Archiwum oraz nadzór nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych przed utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa, ochrona danych osobowych)
  • Udział w digitalizacji zabezpieczającej i usługowej materiałów archiwalnych z zasobu Archiwum
  • Administrowanie kopiami cyfrowymi będącymi w dyspozycji Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim
  • Administrowanie Zintegrowanym Systemem Informacji Archiwalnej (ZOSIA) na poziomie Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim
  • Nadzór nad tworzeniem i aktualizacją strony internetowej i BIP-u Archiwum
  • Wdrożenie i nadzór nad systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • Współpraca przy sporządzaniu specyfikacji na zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
  • Zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury informatycznej Archiwum oraz nadzór nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych przed utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa, ochrona danych osobowych)


Warunki pracy

- stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem;
- bariery architektoniczne - brak windy, toaleta nie przystosowana dla osób niepełnosprawnych;
- narażenie na kontakt z kurzem;
- możliwość narażenia na czynniki biologiczne: bakterie, grzyby, pleśnie, pył osiadły;
- wyjazdy służbowe;
- praca zdalna w ramach zakresu obowiązków;


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu w godz. 7.30-15.30 lub za pośrednictwem poczty lub innego operatora w zaklejonej i opisanej kopercie ("Oferta pracy"). Przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów. Oferty które wpłyną za pośrednictwem e-mail nie będą rozpatrywane.
Oferujemy miesięczne wynagrodzenie 2500,00 zł brutto.
W procedurze kwalifikacyjnej wezmą udział oferty, które spełniają następujące warunki:
- zostaną złożone w terminie
- liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego widniejącą na dokumentach (kopercie)
- dokumentacja jest kompletna i zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia uwiarygodnione własnoręcznym, czytelnym podpisem i opatrzone datą.
Nabór prowadzony jest w 2 etapach:
1.Weryfikacja formalna złożonych dokumentów.
2.Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru o czym będą poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydatki/kandydata do dalszych etapów. Oferty odrzucone mogą być odebrane do końca sierpnia 2017 r., po tym terminie zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków zatrudnienia udzielane będą telefonicznie pod numerem: 44 649 69 71.
Planowany termin zatrudnienia: czerwiec 2017 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi oprogramowania w systemach rodziny Windows, sieci komputerowych, protokołu TCP/IP
  • Znajomość systemów operacyjnych rodziny Windows serwer, SQL Server, Firebird
  • Umiejętność przygotowania serwerów i zarządzania serwerami: www (apache2, nginx, lighttpol), usług sieciowych (dhcp, dns), serwerami plików
  • Umiejętność administracji bazami danych: MySQL oraz formułowania zapytań SQL
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawy o ochronie danych osobowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość sprzętu serwerowego: serwery, kontrolery RAID, macierze dyskowe
  • Znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
  • Znajomość zagadnień związanych z monitoringiem: serwerów, sieci, aplikacji i usług
  • Znajomość języka HTML5, CCS
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej
  • Doświadczenie w zakresie specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca IT - Hardware / Information Systems

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi