Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w ŁodziKomendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
informatyk90-521 Łódź, ul. Wólczańska 111/114
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- konfiguracja systemów operacyjnych (Windows) oraz sprzętu i urządzeń elektronicznych
- instalacja systemów i oprogramowania na stacjach roboczych
- prowadzenie ewidencji i rozliczania rozmów telefonicznych
- prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem informatyki i łączności w komendzie
- nadzór nad funkcjonowaniem usług drukowania/skanowania w komendzie
- pomoc użytkownikom pakietu Office w zakresie rozwiązywania bieżących problemow z obsługą
Warunki pracyPraca w pomieszczeniach na III piętrze budynku komendy przy komputerach, urządzeniach łączności i biurowych. Montaż i konfiguracja sprzętu w różnych miejscach, naprawy, wdrażanie nowych rozwiązań, wyjazdy służbowe, kontakty z instytucjami zewnętrznymi, wysiłek fizyczny - noszenie sprzętu. Brak wind, podjazdów oraz drzwi i toalet przystosowanych dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie ok. 3000 zł (brutto)
Regulamin oraz wszelkie informacje dotyczące przebiegu rekrutacji - w tym terminy poszczególnych etapów selekcji - są dostępne na stronie internetowej KW PSP w Łodzi (www.straz.lodz.pl) w zakładce > Nabór do służby w PSP > Oferta pracy. Proszę zapoznać się z tymi dokumentami.
Na tej stronie internetowej (oraz w siedzibie komendy) będą także publikowane listy osób spełniających wymagania formalne oraz zakwalifikowanych do poszczególnych etapów.
Komenda nie kontaktuje się bezpośrednio z kandydatami na etapie rekrutacji.
Wyniki naboru zostaną opublikowane 27 czerwca 2017 roku.
Przewidywany termin zatrudnienia: od 1 lipca 2017 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. /42/ 6315-151.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie informatyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań
pozostałe wymagania niezbędne:- bardzo dobra znajomość pakietu Office
- znajomość zagadnień związanych z protokołami sieciowymi, Internetem
- znajomość budowy urządzeń elektronicznych, komputerów
- znajomość funkcjonowania sieci WiFi/konfiguracja routerów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość zagadnień związanych z telefonią VoIP
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- znajomość podstaw telekomunikacyjnych
- znajomość języka angielskiego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie innych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacjeDokumenty należy złożyć do: 2017-06-12
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu