Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w KluczborkuKomendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
informatykKomenda Powiatowa Policji
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- • Obsługa systemów informatycznych dostępnych z poziomu KPP w Kluczborku ;
- • Wprowadzanie danych do systemów Policyjnych Baz Danych (PBD) za pośrednictwem Policyjnej Sieci Transmisji Danych (PSTD) na zasadach określonych w przepisach oraz zgodnie z udzielonymi upoważnieniami;
- • Dokonywanie w ramach przyznanych uprawnień sprawdzeń w PBD na zlecenie, uprawnionych funkcjonariuszy i zgodnie z przepisami w przedmiotowym zakresie;
- • Obsługa urządzeń systemu łączności radiowej i przewodowej pracujących w policyjnej sieci łączności na potrzeby funkcjonariuszy wykonujących zadania służbowe;
- • Obsługa operatorska komputerów i urządzeń końcowych zainstalowanych w komórkach organizacyjnych jednostki;
- • Przygotowanie do pracy i konfiguracja laptopów, komputerów PC, komputerów dostępowych SSD, UKSP i innych urządzeń informatycznych
- • Przeszkalanie funkcjonariuszy i pracowników w zakresie podstawowej obsługi sprzętów i programów;
- • Zakładanie i konfiguracja indywidualnych oraz grupowych kont pocztowych w aktualnie eksploatowanych przez Policję systemie pocztowym,
- • Obsługa aplikacji i programów zainstalowanych na sprzęcie komputerowym będącym na wyposażeniu KPP obsługa w zakresie technicznym utrzymania w sprawności technologicznej systemów łączności przewodowej i radiowej oraz systemów informatycznych;
- • Pełnienie funkcji Administratora Systemów Opracowania Dokumentów Niejawnych
- • Pełnienie funkcji Administratora Technicznego Systemu Niejawnego Policji;
- • Pełnienie funkcji Lokalnego Administratora Technicznego i Lokalnego Administratora Stanowiska Dostępowego Krajowego systemu Informatycznego Policji
Warunki pracyPraca biurowa wykonywana w warunkach normalnych. Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku. Budynek urzędu nie posiada windy. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy oświetleniu mieszanym (naturalnym i sztucznym). Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Składane oświadczenia należy podpisać własnoręcznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru. Kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie daty rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 77417-03-18.
Dokumenty należy składać
Komenda Powiatowa Policji w Kluczborku
ul. Katowicka 14
46 - 200 Kluczbork
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
• doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy związanej z obsługą administracyjno-biurową:
• umiejętności: obsługi komputera oraz urządzeń biurowych (kserokopiarka, faks)
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- • znajomość obsługi systemów informatycznych użytkowanych w Policji,
- • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "poufne" lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy• Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu