Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- Obsługa e-mailowa i telefoniczna zgłoszeń technicznych użytkowników
- Administracja serwerami za pomocą panelu graficznego oraz podstawowych komend konsoli
- Opieka nad firmowymi stronami www
- Instalacja i konfiguracja aplikacji internetowych
Oferujemy:
- Wsparcie merytoryczne dla nowych pracowników
- Pomoc doświadczonych współpracowników i przełożonego
- Instrukcje postępowania i procedury
- Dostęp do bazy rozwiązanych wcześniej zgłoszeń technicznych
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Zatrudnienie w stabilnej firmie, stale rozwijającej się już od ponad 15 lat
- Dogodną lokalizację biura – centrum Chrzanowa
- Przejrzyste zasady wynagradzania
Wymagania
- Otwartość na nową wiedzę i chęć uczenia się
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w środowisku Linux
- Znajomość PHP, MySQL, HTML, CSS, Javascript
- Znajomość języka angielskiego
Prezentacja firmy
Specjalizujemy się w internetowych działaniach marketingowych i dostarcz...
Specjalizujemy się w internetowych działaniach marketingowych i dostarczaniu usług hostingowych - kont współdzielonych oraz dedykowanych rozwiązań serwerowych.
Działamy w branży internetowej od 2000 roku, co sprawia, że jesteśmy jedną z najstarszych firm hostingowych w Polsce. Współpraca z setkami klientów spowodowała, iż nabyliśmy bezcenne doświadczenie w dziedzinie hostingu, systemów e-mailingowych, domen internetowych czy reklamy Google.
Cechuje nas profesjonalizm i indywidualne podejście do każdego klienta. Łączymy jakość usług dużych firm hostingowych, z elastyczną, nieszablonową obsługą klienta jak w małych firmach.
Gruntowna znajomość rynku i wieloletnie doświadczenie pozwoliły nam na wypracowanie kompletu sprawdzonych, autorskich rozwiązań.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/09/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Tylko praktyki
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Internet / e-commerce, Praca Call Center / Telemarketing, Praca IT - Hardware / Information Systems