Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Officer

Miejsce pracy: Poznań
4-14-62306
Wynagrodzenie: 5000 - 7000 PLN

Dla naszego Klienta, dużej prestiżowej firmy o międzynarodowym zasięgu poszukujemy zmotywowanych kandydatów zainteresowanych stanowiskiem HR Officer

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- planowanie i organizacja wydarzeń rekrutacyjnych dla zespołu (rezerwacje sal, uzgadnianie terminów, przygotowywanie materiałów i list kandydatów, etc.)
- udział i koordynacja wydarzeń rekrutacyjnych w UK
- zarządzanie bazą danych (weryfikacja dokumentów, uaktualnianie danych, przygotowywanie raportów)
- zdalne wsparcie procesów rekrutacyjnych (selekcja kandydatów, wysyłanie zaproszeń, sprawdzanie testów, wprowadzanie wyników do bazy danych, planowanie rozmów rekrutacyjnych)
- stały kontakt telefoniczny oraz mailowy z kandydatami
- wsparcie menedżerów w dodatkowych zadaniach administracyjnych

Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w HR, rekrutacji, administracji
- biegła znajomość języka angielskiego
- mile widziane doświadczenie w SSC

Korzyści:
- pełne wdrożenie w specyfikę pracy oraz zakres obowiązków
- możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych w pracy oraz zdobywanie cennego doświadczenia w stabilnej firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej
- umowa o pracę i ciekawy pakiet socjalny ( prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bonusy na lunch i wiele innych)
- jasna ścieżka rozwoju zawodowego oraz dostęp do szkoleń
- praca w wygodnym, nowoczesnym biurze w dogodnej lokalizacji
- praca w dynamicznym zespole oraz ścisła współpraca z profesjonalistami

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi