Opis stanowiska pracy
- Realizacja działań i prowadzenie procesów z zakresu szkoleń, rozwoju i zarządzania talentami
- Realizacja procesów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami organizacji (w tym proces adaptacji pracowników)
- Doradztwo w pozostałych działaniach HR
- Aktywny udział w projektach z obszaru Employer Branding
Wymagania
- Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Inicjatywa w działaniu i samodzielność
Prezentacja firmy
Molex to amerykański koncern stanowiący część firmy KOCH. Światowy poten...
Molex to amerykański koncern stanowiący część firmy KOCH. Światowy potentat w branży złącz elektronicznych, zatrudniający ponad 36.000 osób w 41 zakładach w 15 krajach. W Polsce posiada zakład produkcyjny w Sulęcinie (województwo lubuskie) zatrudniający ponad 1100 pracowników.
Molex jest firmą nastawioną na innowację. Jest to ciekawe i dynamiczne miejsce pracy, w którym Pracownicy, poprzez uczestnictwo w różnorodnych projektach, mają zapewnioną możliwość stałego rozwoju zawodowego. Międzynarodowe środowisko zapewnia dostęp do najlepszych praktyk i nowoczesnych technologii, stąd też sprawna komunikacja w języku angielskim jest wymagana od wszystkich profesjonalistów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/12/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Administracja Publiczna, Praca Doradztwo / Konsulting