HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży paliwowej poszukujemy osoby na stanowisko:
Help Desk
[Praca na okres 2-3 miesięcy]
Numer Referencyjny: AHD/04/2017
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów
Zakres obowiązków:
• Wsparcie AD;
• Podstawowa konfiguracja systemu Windows 10 i Office 2016;
• Instalacja drukarek w systemie Windows 10;
• Przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie podstawowych problemów takich jak resetowanie hasła; odblokowanie konta, etc.;
• Wsparcie użytkowników podczas aktualizacji systemu.
Wymagamy:
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1);
• Dyspozycyjność w na okres 2-3 miesięcy;
Oferujemy:
• Umowę o zlecenie na okres 2-3 miesiący;
• Zatrudnienie „od zaraz”;
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości numeru referencyjnego oferty: AHD/04/2017
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".