#

Help Desk

Devire

Warsaw, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Help Desk

Lokalizacja: Warsaw

For Our Client we are looking for IT Service Desk L1

 

Job Specifications: 

  • English speaking IT Service Desk operating 24x7x365.
  • Shift system to provide 24x7x365 coverage.
  • First point of contact for internal end-users located globally (Americas, Europe & Middle East & Africa, Asia & Pacific).
  • Work in a call centre environment.
  • Handle end-user issues coming from 3 different channels (phone calls, ITCentral tickets or ITCentral Chat queries).
  • Log IT issues, categorise, prioritise and analyse them.
  • Resolve end-user issues (First Call Resolution) or escalate to relevant assignment groups as appropriate.
  • Performance will be measured to meet service level objectives.
  • Work in accordance with standard operating procedures.


Candidate’s Qualifications and Skills:

  • Very good spaeking in English is essential (other languages advantageous).
  • Experience in IT Help Desk or IT Service Desk is a plus.
  • Able to interact well with others and possess a clear understanding of customer service and support.
  • Good knowledge of Windows operating systems and Microsoft Office suite (MS Exchange, Active Directory, LAN/WAN, TCP/IP).
  • Excellent troubleshooting and problem solving ability.
  • Able to multitask and prioritise workload.
  • Willingness to learn new technologies and processes.
  • Flexible nature, prepared to work unsociable hours (weekends / night shifts, bank holidays).


Client offer:

  • Private medical care, sports card, insurance.
  • External training with certificates.
  • Weekly English lessons with native speaker.
  • Additional payment for shift work (10% of basic salary).
  • Bonus (10% of basic salary).
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi