Ework Group jest firmą konsultingową, która zajmuje się outsourcingiem kompetencyjnym, rekrutacją specjalistów IT oraz konsolidacją dostawców IT w zależności do zapotrzebowania Klientów na rynku Skandynawskim i Polskim. Aktualnie zarządzamy ponad 5000 kontraktorami na projektach u naszych Klientów oraz realizujemy z sukcesem ponad 2000 projektów rekrutacyjnych.
Help desk
Miejsce pracy: ŁódźOpis stanowiska:
Administrator będzie odpowiedzialny za tworzenie kont użytkowników na wszystkich platformach - od standardowych systemów po rozwinięte systemy biznesowe. Projekt związany z automatyzacją procesów. Kandydat powinien biegle posługiwać się językiem angielskim.
Kandydat będzie pracował z systemami (gotowość do przeszkolenie):
Microsoft Windows Server 2003-2008R2
Linux
Unix/Mainframe-IBM Lotus Notes 8.5
Wymagania:
Roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w I bądź II linii wsparcia
Swobodne komunikowanie się w języku angielskim i swoboda w nawiązywaniu relacji
Niestandardowe podejście do problemów
Gotowość do podejmowania nowych zadań i umiejętność adoptowania się do obowiązujących zasad
Umiejętność pozyskiwania informacji w przypadku niejasnych wytycznych
Umiejętności analityczne
Oferujemy:
Możliwość poszerzania swoich kompetencji w firmie o płaskiej strukturze organizacyjnej
Dostęp do najnowszych informacji na temat rynku outsourcingu IT w Polsce i Skandynawii
Narzędzia pracy umożliwiające komfort i elastyczność wykonywanej pracy
Elastyczne formy zatrudnienia (własna działalność gospodarcza)
Pakiet dodatkowych benefitów, w tym prywatna opieka medyczna i program sportowy
...a przede wszystkim satysfakcję z codziennych obowiązków oraz szanse na współpracę z pasjonatami w swoim obszarze