ZeroChaos jest globalną firmą z główną siedzibą w Orlando w USA, aktywną na całym świecie, także w Polsce. Aktualnie do teamu w Warszawie poszukujemy odpowiedniego kandydata na stanowisko: Help Desk Specialist.
Osoba zatrudniona na stanowisku Help Desk Specialist odpowiedzialna będzie za wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników IT (Tier 1 troubleshooting) wykorzystując system Service Desku. Zatrudniona osoba będzie częścią zespołu odpowiedzialnego za wszystkie aspekty IT support’u systemów i administracji w tym instalacji, konfiguracji, testowania i utrzymania infrastruktury komputerów stacjonarnych, serwerów i sieci. Stanowisko to jest powiązane bezpośrednio z klientami wewnętrznymi.
Zadania:
• Rozwiązywanie problemów użytkowników drogą telefoniczną lub mailową
• Rejestrowanie pojawiających się zgłoszeń w systemie rejestrowania przypadków (IT service ticket system) rejestrowanie incydentów / usług, kategoryzacja, priorytetyzacja
• Tier1 troubleshooting, support aplikacji, w tym aplikacji Microstof’owych
• Eskalowanie incydentów/zgłoszeń serwisowych, których nie można rozwiązać w uzgodnionym terminie
• Informowanie użytkowników o postępie rozwiązania problemów, śledzenie otwartych zgłoszeń
• Podstawowa administracja komputerów, dostępów, haseł, itp.
• Zdalne wsparcie użytkowników wykorzystujących do pracy laptopy, dostęp do sieci szerokopasmowej w domu, VPN oraz powiązanych i wykorzystywanych aplikacji.
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Inspirującą pracę w międzynarodowym środowisku w firmie zorientowanej na pracownika
• Przyjazne środowisko pracy
• Dostęp do ciekawych szkoleń
• Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i umiejętności
• Dodatkowe benefity (ubezpieczenie medyczne, dofinansowanie do zajęć sportowych, ubezpieczenie na życie)
Wymagania:
• Wyższe wykształcenie techniczne bądź adekwatne doświadczenie zawodowe
• 1-3 lata doświadczenia w zapewnieniu wsparcia IT w środowisku międzynarodowym
• 2- 5 lat doświadczenia w pracy z MS Office oraz sprzętem IT (laptopy, PC)
• Język angielski biegły w mowie i piśmie
• Wysoko rozwinięte interpersonalne i organizacyjnie umiejętności rozwiązywania problemów
• Umiejętność szybkiego uczenia się oraz zdolność do pracy pod presją
Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of work... Rozwiń
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ZeroChaos Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci pr... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.