Szybko rozwijająca się firma z branży ppoż zatrudni pracownika na stanowisko handlowca. Osoba będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę Klientów firmy, od pozyskania, przez zbieranie zamówień, czuwanie nad ich realizacją, po obsługę posprzedażową. Prosimy przesyłać CV wraz ze zdjęciem.
Zakres obowiązków
aktywne pozyskiwanie nowych i obsługa bieżących klientów
przygotowywanie ofert handlowych
monitorowanie realizacji zamówień
wystawianie dokumentów sprzedaży
posprzedażowa obsługa Klienta
analiza dokumentacji technicznej/projektowej
wykształcenie minimum średnie
doświadczenie w sprzedaży
pewność siebie i asertywność,
sumienność i zaangażowanie oraz dyspozycyjność,
prawo jazdy kategorii B
znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office)
dodatkowym atutem będzie:
- wykształcenie/doświadczenie ; teletechniczne , budowlane
- znajomość systemów przeciwpożarowych, programów typu AutoCAD
Firma istnieje na rynku od 2008 roku. Prowadzi sprzedaż sprzętu i umundu... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.