Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Własna działalność
Ilość wakatów: 3
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące
Branża: Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta
Jesteśmy firmą która od ponad 10 lat zajmuje się doradztwem w zakresie obrotu nieruchomościami oraz inwestowaniem w nieruchomości.
Nasz zespół tworzy grupę specjalistów która przełamuje stereotypowy i pejoratywny obraz pośrednika nieruchomości. Jako cel stawiamy sobie zbudowanie trwałych relacji z klientem opartych o wzajemny szacunek i zaufanie. Dzięki najwyższym standardom obsługi chcemy zostać pierwszym kontaktem, po który sięgnie każdy zainteresowany transakcją na rynku nieruchomości.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Handlowiec - opiekun klienta
Zakres obowiązków na ww. stanowisku:
- pozyskiwanie i obsługa klientów zainteresowanych kupnem nieruchomości;
- pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży;
- prezentowanie nieruchomości;
- koordynowanie procedur związanych z kupnem i sprzedażą nieruchomości;
Jeżeli łatwo nawiązujesz nowe znajomości, jeżeli swoją aparycją, wiedzą i zachowaniem wzbudzasz zaufanie, jeżeli potrafisz w lot łączyć fakty, dzięki czemu radzisz sobie w nieszablonowych sytuacjach - to właśnie Ciebie poszukujemy.
Zapewniamy:
- wsparcie doświadczonych doradców ds. nieruchomości;
- wsparcie asystenta;
- najwyższej jakości materiały promocyjne wspomagające sprzedaż;
- program szkoleniowy dla osób bez doświadczenia;
- elastyczne godziny pracy;
- bardzo atrakcyjny - konkurencyjny na rynku model wynagradzania;
Wymagania:
- zaangażowanie i chęć do pracy;
- wysokie kompetencje sprzdażowe;
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office;
- umiejętność biegłego poruszania się w środowisku Internetowym;
Prosimy w CV umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.