Opis stanowiska pracy
Szukamy osób z doświadczeniem w sprzedaży B2B, budowaniu relacji z klientami biznesowymi, pozyskiwaniu nowych klientów - branża techniczna
Twoje główne zadania opierać się będę przede wszystkim na:
- Opiece nad klientami firmy
- Rozbudowie sieci nowych klientów
- Udziale w spotkaniach z klientami
- Obsłudze klientów zgodnie z przyjętymi procesami i standardami, doradztwo techniczne
- Przygotowaniu oraz zawieraniu poprawnych merytorycznie umów
- Realizacji celów sprzedażowych
- Obsługi informatycznych systemów obsługi klienta (ERP, CRM, Subiekt)
Wymagania
Jeśli spełniasz poniższe wymagania, to znaczy że jesteś osobą, której szukamy ! :)
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – min. 2 lata
- Doświadczenie w sprzedaży B2B
- Umiejętności budowania relacji z klientami
- Zdolności negocjacyjne i sprzedażowe
- Znajomość języka angielskiego – poziom B2
- Znajomość systemy CRM lub ERP – mile widziana
- Doświadczenie w e-commerce – mile widziane
Prezentacja firmy
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i ...
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i rozwoju kompetencji pracowników, od ponad 20 lat projektuje i wdraża instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi. Wspieramy Naszych Klientów w zakresie kompleksowych rozwiązań HR. Nasze kompetencje budujemy w oparciu o wiedzę, doświadczenie i kreatywność naszych doradców – doświadczonych konsultantów z różnych dziedzin.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/12/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Inne, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi