Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
ul. C. K. Norwida 34
50-950 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, rozwiązaniem, zmianą stosunku pracy.
  • Ustalanie uprawnień i obowiązków wynikających ze stosunku pracy.
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracowników i ich rodzin w ramach programu ZUS "Płatnik"
  • Prowadzenie kontroli czasu pracy, ewidencji wyjść w godzinach pracy.
  • Dokonywanie kontroli formalnej i merytorycznej harmonogramów urlopów pracowników.
  • Ustalanie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatków stażowych.
  • Koordynacja szkoleń dla pracowników.
  • Prowadzenie spraw związanych z ZFŚS.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. Praca w siedzibie urzędu

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
1. Praca przy komputerze
2. Bariery architektoniczne: budynek 3-piętrowy, bez wind, podjazdów

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje:
• Dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem AR-22/AR/2016
• Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie lub nie będą zawierały któregokolwiek z wymaganych w niniejszym ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane/o ważności aplikacji decyduje data stempla pocztowego w przypadku wysłania pocztą lub data wpływu w przypadku osobistego dostarczenia dokumentów/
• Wszystkie oświadczenia, CV, życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem
• Kandydaci dopuszczeni do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem.
• Rekrutacja odbędzie się w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, 50-950 Wrocław
• W procesie rekrutacji zostaną przeprowadzone: analiza dokumentów aplikacyjnych, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.
• Dokumenty aplikacyjne nieodebrane w ciągu 3 miesięcy od zakończenia procedury konkursowej na w/w stanowisko oraz nie spełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.
• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenie w pracy w komórce kadrowej, zgodne z zakresem zadań dla tego stanowiska pracy.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz Prawa Wodnego (w zakresie powoływania i odwoływania dyrektora RZGW oraz jego zastępców)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Szkolenia z zakresu prawa pracy, służby cywilnej, ZFŚS, ubezpieczeń społecznych
  • dobra organizacja czasu i miejsca pracy
  • skuteczne działanie w sytuacjach kryzysowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi