Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Aktualizacja dokumentów inicjujących projekt (DIP), karty projektu, przygotowywanie szczegółowych planów realizacji projektów i dokumentów o charakterze zarządczym, uzgadnianie wypracowanych dokumentów pomiędzy komórkami zaangażowanymi w projekt, uzyskiwanie zgód na realizację projektów i etapów projektów.
  • Nadzór nad bieżącym monitorowaniem realizacji projektów - zgodność z przyjętym harmonogramem, zakresem, budżetem, celami głównymi i szczegółowymi projektu oraz planem projektu.
  • Zarządzanie budżetem projektu, zagadnieniami, ryzykiem, jakością i komunikacją - prowadzenie rejestrów, analiza i sygnalizowanie odchyleń i nieprawidłowości, proponowanie rozwiązań.
  • Przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektów, ustalanie i rozliczanie mierników stanu realizacji, nadzór na zabezpieczeniem środków finansowych oraz rozliczaniem projektu.
  • Bieżąca współpraca z komórkami merytorycznymi oraz zewnętrznymi wykonawcami.
  • Współpraca z komórkami Ministerstwa w sprawach dotyczących środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów.
  • Współpraca przy opracowywaniu SIWZ, prowadzeniu przetargów niezbędnych dla realizacji projektów oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów.
  • Zapewnienie prawidłowej komunikacji z interesariuszami projektu umożliwiającej terminowe przekazywanie rzetelnej informacji dotyczącej stanu projektu.


Warunki pracy

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- zagrożenie korupcją,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 8544,71 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 4,56).

Planowany termin zakończenia realizacji projektu POPC to wrzesień 2018 r.

Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie.

Etapy naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.

List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.

Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl

Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 378, (22) 52 12 743.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe na kierunku zarządzanie lub wyższe o profilu informatycznym lub profilach pokrewnych

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w pełnieniu roli KP min. 1 projektu informatycznego o wartości min. 500000 złotych brutto, który został zakończony pełnym wdrożeniem i obejmował współpracę z wykonawcami wdrożenia projektu oraz zarządzanie min. 3-osobowym zespołem.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • przeszkolenie – certyfikat PRINCE 2 na poziomie foundation
  • doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, myślenie analityczne, otwartość na zmiany, planowanie i myślenie strategiczne, pozytywne podejście do klienta, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów,
  • wiedza z zakresu zagadnień analityczno-projektowych dotyczących systemów informatycznych,
  • znajomość przepisów Prawo zamówień publicznych,
  • wiedza z zakresu zarządzania projektami i portfela projektów,
  • znajomość regulacji prawnych i wytycznych dotyczących realizacji programów finansowanych bądź współfinansowanych z funduszy unijnych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Certyfikat PRINCE 2 na poziomie practitioner,
  • Certyfikat P3O na poziomie foundation,
  • Wiedza specjalistyczna z zakresu zagadnień analityczno-projektowych dotyczących systemów informatycznych,
  • Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów o zamówieniach publicznych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego,
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-12
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi