Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań w zakresie sił i środków reagowania kryzysowego,
  • wykonywanie zadań zarządzania kryzysowego objętych planowaniem cywilnym,
  • udział w zabezpieczeniu utrzymania ciągłości realizacji zadań w zakresie całodobowego obiegu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego, w zakresie realizacji zadań Centrum Zarządzania Kryzysowego,
  • udział w opracowywaniu dokumentów na potrzeby Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz uruchamianiu, w przypadku wystąpienia zagrożeń, procedur związanych z zarządzaniem kryzysowym,
  • udział w szkoleniach, ćwiczeniach, treningach w zakresie zarządzania kryzysowego.


Warunki pracy

praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej, przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, doraźnie praca (zastępstwa) w systemie zmianowym – 12-godzinnym (dzień/noc) również w soboty, niedziele
i święta, wskazana dyspozycyjność i odporność na stres;
Urząd mieści się w budynku zabytkowym, stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na II piętrze w części „C”, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl: Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą
i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata/kandydatki podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2006 r., nr 216 poz. 1584 z późn. zm.).
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 1,6 do 2,3.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
▪ w Departamencie Spraw Obronnych, Zarządzania Kryzysowego, Ratownictwa Medycznego i Ochrony Informacji Niejawnych (22) 63 49 258.
▪ w Biurze Kadr (22) 63 49 488.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy na stanowiskach związanych z ochroną zdrowia lub w administracji publicznej,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym wraz z aktami wykonawczymi,
  • znajomość aktów prawnych powiązanych z zarządzaniem kryzysowym w obszarze ministra właściwego ds. zdrowia,
  • znajomość struktur i organizacji zarządzania kryzysowego w Polsce,
  • znajomość organizacji i zasad funkcjonowania ochrony zdrowia,
  • znajomość procedur administracyjnych,
  • umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • komunikatywność,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu zarządzania kryzysowego lub ochrony zdrowia,
  • kursy i szkolenia dotyczące organizacji ochrony zdrowia w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa zdrowotnego,
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera: pakiet MS Office,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl: Ministerstwo; Urząd; Praca,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/04/2017
    Wymiar etatu:
    Niepełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi