Opis stanowiska pracy
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w WarszawieDyrektor generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalistaNaczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości będących w trwałym zarządzie NDAP, w tym spraw związanych z prowadzeniem remontów i inwestycji.
- Współpraca z komórką ds. zamówień publicznych w przygotowywaniu dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w tym sporządzanie wniosków oraz udział w pracach komisji przetargowych.
- Sporządzanie projektów pism i odpowiedzi w stosunku do innych jednostek administracji publicznej, kontrahentów oraz komórek organizacyjnych wewnątrz NDAP.
- Dozór i współpraca z kontrahentami NDAP, realizującymi na rzecz NDAP usługi, dostawy i roboty budowlane.
- Prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej nieruchomości i terenów należących do NDAP, w tym jej porządkowanie
- Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem i utrzymaniem w należytym stanie użytkowym pomieszczeń oraz sprzętów i urządzeń.
- Współpraca z komórką właściwą ds. rachunkowo-finansowych w zakresie przygotowywania dowodów księgowych do zatwierdzenia, przygotowywania projektów planów finansowych oraz przygotowywania projektów sprawozdań.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
Warunki pracy• Praca biurowa w siedzibie urzędu
• Wyjścia służbowe poza urząd
• Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)
• Wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością: brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową
• Brak windy
• Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku
• Pomieszczenia sanitarne na I piętrze nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych (pomieszczenie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami)
• Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• Proces naboru składa się z III etapów:
etap I – analiza złożonych dokumentów pod katem spełniania wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,
etap II – pisemny sprawdzian wiedzy podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wiedza wskazana w ogłoszeniu,
etap III – rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie doświadczenie i wiedza merytoryczna wymagana na tym stanowisku.
• Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem.
• Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
• Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby z niepełnosprawnością.
• NDAP jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 56-54-624.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku w jednostce sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość zasad udzielania zamówień publicznych przez JSFP
- znajomość zasad ponoszenia wydatków przez JSFP
- Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego formułowania wniosków
- Umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i w piśmie
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
- Przeszkolenie z zakresu przepisów dot. inwestycji i prowadzenia prac budowlanych w świetle Prawa Zamówień Publicznych
- Przeszkolenie z zakresu administrowania nieruchomościami
- Prawo jazdy kat. „B” wraz z ważnym orzeczeniem psychotechnicznym
- Doświadczenie w pracy z użyciem takich narzędzi informatycznych jak systemy wspomagające elektroniczny obieg dokumentów
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2017-03-27
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu