Opis stanowiska pracy
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w WarszawieKomendant Główny PSP poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalistaKomenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Analizowanie danych operacyjnych w ujęciu statystycznym oraz tworzenie analiz przestrzennych
- Obrazowanie danych operacyjnych na mapach cyfrowych za pomocą specjalistycznego oprogramowania GIS
- Opracowywanie zestawień statystycznych związanych z działalnością operacyjną jednostek ochrony przeciwpożarowej
- Przygotowywanie danych do ich wizualizacji w systemach informacji przestrzennej (GIS)
- Prowadzenie szkoleń dla służby dyżurnej SK KG PSP w zakresie podstawowej obsługi oprogramowania GIS
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek nr 3 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, na terenie kompleksu koszarowego, teren chroniony, II piętro budynku. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1) Na kopercie i w liście motywacyjnym prosimy dopisać CKR – główny specjalista. W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail i numer telefonu.
2) Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
3) Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
4) Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
5) Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy,
- ćwiczenie praktyczne w oprogramowaniu GIS,
- rozmowa kwalifikacyjna.
6) Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane.
7) Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni.
8) Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie w/w terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
9) Mnożnik kwoty bazowej dla stanowiska – 2,343.
10) Dodatkowe informacje: 22 523-33-33 (mł. bryg. Marek Marzec).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
związanego z opracowywaniem map w środowisku GIS
pozostałe wymagania niezbędne:- bardzo dobra znajomość oprogramowania ArcGIS lub QGIS,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office, w tym zaawansowana znajomość Microsoft Excel,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
- znajomość przepisów ustaw: o służbie cywilnej, Państwowej Straży Pożarnej i o ochronie przeciwpożarowej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje odnośnie pracy wykonywanej na podstawie umowy cywilno prawnej wraz z okresami pracy)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2016-12-09
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu