Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w OlsztynieWarmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw administracyjnych Dział ds. administracyjno-gospodarczych, zaopatrzenia, informatyki i sekretariatuWojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- 1) Koordynowanie i wykonywanie czynności związanych ze stosowaniem prawa zamówień publicznych w zakresie zakupu materiałów i usług na rzecz WIW, w tym organizacji procesu zaopatrzenia, jego organizacji i rozliczania przy użyciu elektronicznego systemu rozliczania urzędu, prowadzenia postępowań, sporządzania planów zamówień, dokumentacji oraz wymaganej sprawozdawczości.
- 2) Koordynowanie i wykonywanie zadań związanych z prowadzonymi sprawami z zakresu rozliczeń finansowych w WIW, w szczególności w zakresie kontroli merytorycznej faktur i rachunków, pod względem zgodność z zawartymi umowami i zamówieniami oraz naliczania i kontroli opłat podatku od nieruchomości i z tytułu trwałego zarządu, naliczania i kontroli opłat z tytułu korzystania ze środowiska oraz ubezpieczenia mienia nieruchomego i ruchomego
- 3) Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami i infrastrukturą techniczną, w szczególności prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami budowlanymi, eksploatacją i przeglądami nieruchomości.
- 4) Koordynowanie pracy działu do spraw administracyjno-gospodarczych, zaopatrzenia, informatyki i sekretariatu.
- 5) Koordynowanie spraw związanych z zabezpieczeniem łączności telefonicznej i internetowej, związanych z komputeryzacją, w tym wprowadzaniem programów informatycznych, zakupem sprzętu komputerowego i informatycznego, utrzymaniem go w należytym stanie oraz rozliczaniem faktur i rachunków.
- 6) Koordynowanie spraw związanych z eksploatacją i bieżącym użytkowaniem środków transportowych, w tym nadzór na terminowymi przeglądami, ubezpieczeniami i awariami oraz rozliczaniem faktur i rachunków z tego tytułu.
- 7) Koordynowanie spraw związanych w zakupem i likwidacją środków ruchomych, prowadzeniem ewidencji ruchomości i wyposażenia, przy pomocy elektronicznego systemu ich ewidencjonowania w celu właściwego gospodarowania mieniem ruchomym WIW.
- 8) Koordynowanie prowadzenia spraw związanych z wysyłką korespondencji, organizacją narad oraz prenumeratą czasopism i wydawnictw
Warunki pracyBudynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
Praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę. Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax, skaner)
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Metody selekcji:
1. Rozmowa kwalifikacyjna
2. Test wiedzy i umiejętności- w przypadku liczby kandydatów powyżej 12 osób
3. Planowany termin zatrudnienia: styczeń 2019 roku.
4 .Sygnatura akt naboru: WIW-A-OS.210.10.2018
5. Dodatkowe informacje pod nr telefony 89 524 14 87
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji rządowej (1. doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu procedur przetargowych i znajomość upubliczniania ogłoszeń (na dostawy, roboty budowlane i usługi) krajowych, unijnych oraz postępowań podprogowych 2.doświadczenie w przygotowywaniu projektów umów w sprawach zamówień publicznych na podstawie ustawy Pzp i kodeksu cywilnego, 3. znajomość zasad przeprowadzania ocen okresowych w służbie cywilnej oraz opisywania i wartościowania stanowisk pracy)- potwierdzone zaświadczeniem, certyfikatem
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność obsługi komputera- pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela oraz Internet
- Studia podyplomowe za zakresu zamówień publicznych,
- prawo jazdy kategorii B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej i podległych pracowników
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- doświadczenie zawodowe - potwierdzone świadectwem pracy, zaświadczeniem, opinią
- studia podyplomowe Prawo zamówień publicznych - dokument potwierdzający ukończenie (świadectwo, dyplom)
- prawo jazdy kat. B- oświadczenie w sprawie posiadania aktualnego uprawnienia do prowadzenia samochodów kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-12-27
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
SEKRETARIAT
z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej- główny specjalista"