#

Główny specjalista ds. marketingu i PR

Małopolski Instytut Kultury w Krakowie

30-233 Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

• Kreowanie i planowanie strategii marketingowych dla instytucji oraz dla realizowanych przez MIK projektów;

• Realizacja działań promocyjnych w ramach strategii marketingowych przyjętych dla instytucji oraz dla realizowanych przez MIK projektów, w tym projektów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, funduszy unijnych i programów ministerialnych, zgodnie z Ustawą prawo zamówień publicznych, wytycznymi, obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi MIK;

• Koordynacja i nadzór nad realizacją kampanii informujących o przedsięwzięciach realizowanych przez MIK;

• Opracowywanie, realizacja, nadzór i rozliczanie budżetów promocyjnych projektów realizowanych przez MIK;

• Opracowywanie komunikatów dla mediów i na strony WWW;

• Zarządzanie zasobami stron WWW;

• Kontakty z mediami oraz partnerami biznesowymi, w tym opracowywanie i pozyskiwanie ofert sponsorskich;

• Ścisła współpraca z innymi działami MIK, w tym przede wszystkim z wydawnictwem i IT oraz partnerami MIK.

 

Oferujemy:

• Samodzielność w działaniu;

• Pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji;

• Bardzo dobrą atmosferę pracy;

• Możliwość rozwoju i podejmowania wyzwań zawodowych;

• Stabilne zatrudnienie;

• Pakiet świadczeń socjalnych.

 

Wymagania

Oczekujemy:

• Wykształcenia wyższego;

• Minimum 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;

• Doskonałej organizacji pracy i radzenia sobie z wielozadaniowością;

• Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i pracy pod presją (czasu, zadań i ich celów);

• Znajomości trendów dotyczących promocji i reklamy, a także monitorowania rozwoju technologii informacyjnych i związanych z tym przemian społecznych;

• Znajomości mediów społecznościowych i zasad komunikacji za ich pośrednictwem;

• Umiejętności przygotowywania materiałów dla mediów i partnerów MIK;

• Umiejętności używania bezbłędnej polszczyzny w mowie i piśmie;

• Doskonałej umiejętności komunikacji z mediami;

• Odpowiedzialności, rzetelności i samodzielności w działaniu;

• Wysokiej kultury osobistej;

• Otwartości na nowe pomysły i gotowości do podejmowania wyzwań;

• Zaangażowania i pasji.

Dodatkowym atutem będzie:

• Doświadczenie w pracy w instytucji kultury wydatkującej środki publiczne lub w organizacji III sektora.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego w terminie do 21 kwietnia 2017 r.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie w CV poniższej klauzuli lub równoważnej w treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Małopolski Instytut Kultury w Krakowie, siedziba: ul. 28 Lipca 1943 nr 17C, 30-233 Kraków, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i archiwizacji, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. 2015, poz. 2135 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania. Dane zostały podane dobrowolnie.

Oferty niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.

 

 

Prezentacja firmy

Jesteśmy samorządową instytucją kultury Województwa Małopolskiego... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/04/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi