Opis stanowiska pracy

ZADANIA:

  1. Odpowiada za prezentowanie w sprawozdaniach – zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości – wszystkich przeprowadzonych operacji finansowych.
  2. Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów.
  3. Sporządzanie i analiza planów budżetowych, bilansu, cash flow, deklaracji rozliczeniowych firmy dla ZUS, GUS, urzędów skarbowych).
  4. Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy.
  5. Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji.
  6. Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych.
  7. Opracowywanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym.
  8. Potwierdzanie sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych.
  9. Nadzorowanie procedur dotyczących kaucji i gwarancji.
  10. Odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego.
  11. Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych.
  12. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.
  13. Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, PEFRON).
  14. Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.
  15. Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy).
  16. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy.
  17. Sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców.
  18. Rozliczanie delegacji pracowniczych.
  19. Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych.
  20. Ewidencja zwolnień lekarskich.
  21. Nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników.
  22. Organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP.
  23. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.

 

WYMAGANIA:

  1. Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego.
  2. Znajomość programu Comarch Optima.
  3. Znajomość polskiej ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości finansowej oraz prawa podatkowego.
  4. Znajomość kaucji i gwarancji.
  5. Mile widziana znajomość branży budowlanej.
  6. Certyfikat uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
  7. Mile widziane są również dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów: ACCA lub biegły rewident.
  8. Znajomość Kodeksu pracy i bieżących zmian w tym zakresie.
  9. Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.

Prezentacja firmy

CHARAKTERYSTYKA FIRMY GW SPRINKLER<br/><br/>1. Firma świadczy profesjona... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi