Opis stanowiska pracy
ZADANIA:
- Odpowiada za prezentowanie w sprawozdaniach – zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości – wszystkich przeprowadzonych operacji finansowych.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów.
- Sporządzanie i analiza planów budżetowych, bilansu, cash flow, deklaracji rozliczeniowych firmy dla ZUS, GUS, urzędów skarbowych).
- Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy.
- Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji.
- Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych.
- Opracowywanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym.
- Potwierdzanie sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych.
- Nadzorowanie procedur dotyczących kaucji i gwarancji.
- Odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego.
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych.
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.
- Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, PEFRON).
- Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy).
- Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy.
- Sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców.
- Rozliczanie delegacji pracowniczych.
- Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych.
- Ewidencja zwolnień lekarskich.
- Nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników.
- Organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP.
- Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.
WYMAGANIA:
- Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego.
- Znajomość programu Comarch Optima.
- Znajomość polskiej ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości finansowej oraz prawa podatkowego.
- Znajomość kaucji i gwarancji.
- Mile widziana znajomość branży budowlanej.
- Certyfikat uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
- Mile widziane są również dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów: ACCA lub biegły rewident.
- Znajomość Kodeksu pracy i bieżących zmian w tym zakresie.
- Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
Prezentacja firmy
CHARAKTERYSTYKA FIRMY GW SPRINKLER<br/><br/>1. Firma świadczy profesjona...
CHARAKTERYSTYKA FIRMY GW SPRINKLER
1. Firma świadczy profesjonalne i kompleksowe usługi na terenie kraju i za granicą.
2. Strategiczne obszary naszych działań to projektowanie i montaż:
• instalacji tryskaczowych;
• instalacji gaszenia gazem;
• instalacji pianowych; instalacji mgły wodnej
3. GW SPRINKLER specjalizuje się w projektowaniu, wykonywaniu i nadzorze systemów przeciwpożarowych w obiektach przemysłowych, handlowych, logistyce, serwerowniach, ośrodkach obliczeniowych, maszynowniach, wysokościowcach, biurowcach, hotelach, obiektach muzealnych.
4. Własny zakład prefabrykacji z nowoczesną malarnią proszkową.
5. Zakład produkcyjny jest w pełni zautomatyzowany (szybkie wykonanie prefabrykatu do montażu instalacji).
6. Doświadczona i dynamiczna kadra.
7. Instalacje wykonywane zgodnie z wytycznymi i normami: PN, NFPA, FM Global, Vds.
8. Sprawdzeni i rzetelni podwykonawcy.
9. Dotychczasowy rozwój firmy jest prężny i dynamiczny (przekroczyliśmy cele, które założyliśmy).
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/03/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse