Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tarnowskich Górach

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tarnowskich Górach
ul. Sienkiewicza 2
42-600 Tarnowskie Góry

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ;
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych ;
  • sporządzenie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowej ;
  • sporządzenie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki ;
  • współdziałanie z bankiem w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli nad wykorzystaniem środków budżetowych ;
  • rozliczanie należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, delegacji itp. ;
  • naliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń, odprowadzanie składek ZUS, ewidencja i rozliczenia podatkowe (deklaracje PIT-4R, PIT-11) ;
  • prowadzenie dokumentacji ubezpieczeń ZUS, podatkowej oraz ewidencji list płac oraz kart wynagrodzeń ;
  • dokonywanie wstępnej kontroli, rzetelności i kompletności dokumentów ;
  • nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki ;
  • gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych i dokumentacji przewidzianej ustawą ;
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi nadzoru budowlanego, organami samorządu terytorialnego, ZUS, US i innymi instytucjami zgodnie z potrzebami wynikającymi z przepisów prawa ;
  • prowadzenie innych spraw z zakresu tematycznego stanowiska pracy.


Warunki pracy

- praca biurowa z wykorzystaniem komputera (przy komputerze do 2 godzin dziennie) i innych urządzeń biurowych;
- praca biurowa na I piętrze w budynku z windą
- oświetlenie sztuczne i naturalne

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko główny księgowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Tarnowskich Górach". Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani - poinformowani będą telefonicznie o terminie egzaminu pisemnego lub rozmowy kwalifikacyjnej w zależności od liczby kandydatów spełniających wymagania formalne. Brak takiej informacji jednoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać po numerem telefonu : 32 381 37 31 w godzinach od 8.00 - 15.00.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w księgowości budżetowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • samodzielność, terminowość, rzetelność ;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi