Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Stargardzie Szczecińskim

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Stargardzie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rachunkowości w jednostce sektora finansów publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami księgowości w takiej jednostce
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów oraz zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
  • przygotowanie planu finansowego jednostki i jego bieżąca kontrola
  • prowadzenie spraw kadrowych w pełnym zakresie
  • naliczanie wynagrodzeń zatrudnionym pracownikom i prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji
  • przygotowanie ogłoszeń o naborze na wolne stanowiska w jednostce i pilotowanie procesu rekrutacji
  • prowadzenie na bieżąco księgi inwentarzowej jednostki i księgi środków trwałych jednostki, prowadzenie kart inwentarzowych na każde stanowisko pracownicze
  • sporządzanie i przekazywanie obowiązujących sprawozdań oraz deklaracji do jednostki nadrzędnej, US, ZUS itp., wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi po uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez szefa jednostki, dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki


Warunki pracy

praca w siedzibie jednostki
narzędzia i materiały - komputer

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Godziny pracy do ustalenia z kierownikiem jednostki
Kontakt w sprawie naboru: (91) 480-48-29

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ubezpieczeniach społecznych, przepisów podatkowych oraz innych przepisów wykonawczych w zakresie finansów publicznych i innych niezbędnych z zakresu zadań wykonywanych na ww. stanowisku
  • biegła znajomość obsługi komputera
  • rzetelność, dokładność, terminowość
  • umiejętność pracy w zespole
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie kandydata na ww. stanowisku
  • nieposzlakowana opinia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • referencje z poprzednich miejsc pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/09/2016
    Wymiar etatu:
    Niepełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi