Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Dworze Mazowieckim

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie pełnej księgowości, rachunkowości i finansów jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
  • sporządzanie sprawozdań finansowych oraz bilansu w obowiązujących terminach
  • opracowanie i realizacja planów finansowych, budżetowych
  • prowadzenie dokumentacji podatkowej, płacowej i kadrowej, sporządzanie informacji i danych finansowych do ZUS, US
  • prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo - płacowej Inspektoratu
  • prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • nadzór nad ewidencją egzekucji z tytułu dochodów budżetowych
  • archiwizacja dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy (uporządkowanie i przygotowanie do składnicy akt)
  • prowadzenie kontroli zarządczej


Warunki pracy

Praca biurowa w inspektoracie przy komputerze, wysiłek umysłowy, w wymiarze 1/5 etatu, norma czasu pracy do ustalenia.
Praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego lub przenośnego, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.
Siedziba urzędu znajduje się na trzecim piętrze z windą, z toaletą na III piętrze.
Przy wejściu do budynku istnieje podjazd dla niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy nie dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie , policealne lub pomaturalne ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej w księgowości lub w organach samorządu terytorialnego w księgowości - 6 lat w przypadku wykształcenia średniego lub 3 lata w przypadku wykształcenia wyższego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych (staż pracy 3 lata w księgowości) lub
  • ukończenie szkoły średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej (staż pracy 6 lat w księgowości) lub
  • wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub
  • posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów oraz
  • pełna znajomośc ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych oraz prawa pracy
  • znajomośc przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • umiejętnosc obsługi komputera
  • znajomość obsługi programów finansowo - księgowych: Finanse i Księgowość, Kadry i Płace firmy Info-System oraz Płatnik
  • wysoka kultura osobista
  • zdolność kreatywnego inwencyjnego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi