Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie
ul. Marii Konopnickiej 23A
32-200 Miechów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami o finansach publicznych i o rachunkowości z uwazględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym.
  • Przygotowywanie projektu planu finansowego i bieżąca kontrola oraz opracowywanie sprawozdań z wykonania, Bieżąca analiza zmian prawa budżetowego i ubazieczeń społecznych.
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi , przestrzeganie dyscypliny budżetowej .
  • Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.
  • Wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operaqcji gospodarczych i finansowych . Wstępna kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  • Sporządzanie sprawozdań budżetoych , w tym w układzie zadaniowym oraz sprawozdań finansowych . Sporządzanie bilansu.
  • Obsługa programów : Bankowość elektroniczna - Enbepe, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - TREZOR, Płatnik.


Warunki pracy

- Praca administracyjno-biurowa,
- Kontakt z klientem zewnętrznym,
- Praca pod presją czasu,
- Stanowisko pracy biurowej z wyposażeniem w zestaw komputerowy oraz inny sprzęt biurowy,
- Budynek parterowy, z podjazdem dla osób niepełnosprawych .

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 41 38 318 29
w godzinach 8:00 do 14:00 .

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne- kierunek finanse i rachunkowość,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu księgowości budżetowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz saqmorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.
  • znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu rachunkowości finansów publicznych , podatków i ubezpieczeń społecznych
  • znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera ( MS Office ) i praktyczna znajomość obsługi praogramów Enbepe, TREZOR, Płatnik.
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi