Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kozienicach

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kozienicach
ul. J. Kochanowskiego 15
26-900 Kozienice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • prowadzenie rachunkowości jednostki, pełna obsługa finansowo -księgowa jednostki
  • obsługa kadrowa i płacowa jednostki
  • sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo – gospodarczej
  • sporządzanie bilansu rocznego rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki
  • przygotowywanie rocznego planu finansowego jednostki
  • współdziałanie z bankiem w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli nad wykorzystaniem środków budżetowych
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • bieżąca kontrola dyscypliny budżetowej w obsługiwanej jednostce w zakresie realizowanego budżetu
  • przygotowywanie zapotrzebowania jednostki na środki
  • ewidencja i rozliczanie zaangażowania wydatków budżetowych
  • nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki
  • rozliczanie czasu pracy pracowników, ewidencja urlopów, spraw BHP
  • współpraca z PINB w zakresie okresowych ocen członków k.s.c. wartościowania stanowisk pracy
  • gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych, dokumentacji pracowniczej oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi nadzoru budowlanego, organami samorządu terytorialnego, PUP,ZUS,US i innymi instytucjami zgodnie z potrzebami wynikającymi z przepisów prawa
  • prowadzenie innych spraw z zakresu tematycznego stanowiska pracy
  • prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych


Warunki pracy

praca umysłowa, wykonywana w pozycji siedzącej
praca przy monitorze komputerowym
praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dane kontaktowe:
adres do korespondencji: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kozienicach
26-900 Kozienice, ul. Kochanowskiego 15
adres e -mail: pinb@kozienicepowiat.pl tel. 48 382 05 60
- dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Głównego Księgowego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Kozienicach”
- oferty złożone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane
- kandydaci spełniający wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie
- kandydaci, których oferty zostaną odrzucone z powodu niespełnienia wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu nie zostaną powiadomieni
- oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 lat doświadczenia zawodowego
w księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • pełna zdolność do czynności prawnych
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie programów księgowych , płacowych i Płatnika, MS Office
  • znajomość przepisów prawa związanych ze specyfiką pracy na stanowisku głównego księgowego w jednostce budżetowej, a w szczególności w zakresie : ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, znajomość rozporządzeń MF w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków ora przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji rządowej
  • doświadczenie zawodowe w obszarze sprawozdawczości budżetowej , rachunkowości budżetowej
  • doświadczenie zawodowe w zakresie płac i kadr
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność oraz terminowość
  • samodzielność, zdolność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, dokładność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/03/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi