Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bochni

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

ul. Windakiewicza 9/4, 32-700 Bochnia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej.
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
  • Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  • Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych.
  • Opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki.
  • Kompletowanie dokumentów finansowo – księgowych, dokonywanie przelewów.
  • Dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych.
  • Prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej.
  • Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki.
  • Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.


Warunki pracy

1) Praca biurowa przy monitorze ekranowym.
2) Norma dobowa czasu pracy wynosi 20 godzin tygodniowo (4 godziny dziennie).
3)Pomieszczenia głównego księgowego zlokalizowane na parterze budynku, pomieszczenia higieniczno - sanitarne i ciągi piesze nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
4) Możliwość rozpoczęcia pracy od 1 lutego 2018 r.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bochni po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów - nie będą rozpatrywane.
Pierwszy etap naboru – otwarcie i analiza złożonych dokumentów – nastąpi do dnia 12 stycznia 2018 r.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, a o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Oferta kandydata/kandydatki powinna zawierać numer telefonu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 14 6117184


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość oprogramowania do obsługi finansowej.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Znajomość rachunkowości budżetowej i obowiązujących w niej zasad.
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/12/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi