W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Global Shared Services Manager
Miejsce pracy: KrakówFor our Client, new SSC that will be based in Kraków Grafton Recruitment is currently looking for qualified candidates to fill the position of:
Global Shared Services Manager.
SSC Head will be responsible for overall management.
This will include:
- Be responsible for overall management over SSC;
- Ensure excellent customer service is achieved;
- Ensure accurate measurement and reporting procedures are in place;
- Develop and implement strategies of process improvement to achieve high level of service provided for the client;
- Drive consistency and accuracy to deliver on-time results;
- Coordinate on-time delivery;
- Simplify processes and eliminate unnecessary steps;
- Actively participate in strategic business planning sessions.
Requirements:
We expect you to have:
- 8-12 years of professional experience in BPO or SSC, with at least 4-5 years on a similar position;
- Very good experienced in team management, with great skills to build internal relations, motivate, evaluate and develop subordinates;
- Fluent English;
- Customer service orientation and great ability to build relations with Business Partners;
- Great problem solving skills along with ability to work under stress;
- Excellent interpersonal, communication and analytical skills.
Benefits:
- Stable employment
- Benefit package
- Annual bonus