#

General Manager (Call Center)

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

General Manager (Call Center)

Warszawa
General Manager (Call Center)
Warszawa
NR REF.: 1075873

Dla Naszego Klienta, firmy działającej na rynku walutowym poszukujemy kandydatów/tki na nowotworzone stanowisko:

General Manager (Call Center)

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie motywowanie oraz rozwijanie sił sprzedaży, ustalanie oraz weryfikacja wskaźników efektywności (KPI), organizowanie spotkań podsumowujących, ustalanie i realizacja strategii rozwoju firmy. Ponadto, Manager Call Center będzie sprawował opiekę nad obszarem finansowym firmy, ustalaniem budżetów na prowadzenie biura, oraz kwestiami administracyjnymi. Ponadto, ważne będzie śledzenie rynku walutowego pod kątem możliwości rozwoju, wdrażanie nowych metod/kanałów sprzedaży, które mogłyby zwiększyć zarobki firmy i przyczynić się do jej rozwoju.

Firma jest otwarta na podjęcie współpracy z osobą doświadczoną w obszarze prowadzenia call center. Istotna będzie wiedza i zainteresowanie rynkiem walutowym, rozwinięte zdolności analitycznego, kreatywnego myślenia oraz samodzielności i zaangażowanie. Kandydat na to stanowisko powinien być nastawiony na sukces i odpowiedzialny.

W zamian firma oferuje wynagrodzenie wraz z atrakcyjnym systemem premiowym oraz szerokie możliwości rozwoju zawodowego w strukturach. Jest to praca w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, w którym panuje niezwykła atmosfera współpracy, co pozwala na zdobycie wyjątkowych doświadczeń zawodowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi