General Manager Assistant
Warszawa General Manager Assistant
Warszawa
NR REF.: 1078869
Dla naszego Klienta- firmy z branży badań medycznych,poszukujemy osósb zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
General Manager Assistant (6 miesięcy)
Do Twoich obowiązków będzie należało zapewnienie sprawnego funkcjonowania Zarządu firmy i General managera, umawianie spotkań z potencjalnymi klientami firmy, administrowanie dokumentacją oraz przepływem informacji, prowadzenie rejestru umów i faktur, organizowanie spotkań wewnętrznych i podróży służbowych, kontakt z instytucjami, podwykonawcami i Klientami firmy, czy wykonywanie drobnych tłumaczeń na potrzeby firmy. Osoba będzie odpowiedzialna za pełne prowadzenie sekretariatu i zaopatrywanie biura w materiały oraz wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez Zarząd.
Zatrudniona osoba powinna posiadać min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku, w pracach polegających na koordynowaniu sekretariatu, czy zarządu firmy, zaawansowaną znajomość j. angielskiego oraz bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (Word i PowerPoint).
Poszukujemy kandydatów zainteresowanym podjęciem pracy czasowej na okres 6 miesięcy.
Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w polskim oddziale międzynarodowej firmy, stały kontakt z kontrahentami zagranicznymi firmy i używanie w praktyce umiejętności językowych. Oferowane zatrudnienie jest na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Proponowany kontrakt to umowa o pracę, wraz z dostępem do benefitów pozapłacowych firmy i atrakcyjnym wynagrodzeniem w przedziale 4500-6000 zł brutto/miesięcznie.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1078869
Dla naszego Klienta- firmy z branży badań medycznych,poszukujemy osósb zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
General Manager Assistant (6 miesięcy)
Do Twoich obowiązków będzie należało zapewnienie sprawnego funkcjonowania Zarządu firmy i General managera, umawianie spotkań z potencjalnymi klientami firmy, administrowanie dokumentacją oraz przepływem informacji, prowadzenie rejestru umów i faktur, organizowanie spotkań wewnętrznych i podróży służbowych, kontakt z instytucjami, podwykonawcami i Klientami firmy, czy wykonywanie drobnych tłumaczeń na potrzeby firmy. Osoba będzie odpowiedzialna za pełne prowadzenie sekretariatu i zaopatrywanie biura w materiały oraz wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez Zarząd.
Zatrudniona osoba powinna posiadać min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku, w pracach polegających na koordynowaniu sekretariatu, czy zarządu firmy, zaawansowaną znajomość j. angielskiego oraz bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (Word i PowerPoint).
Poszukujemy kandydatów zainteresowanym podjęciem pracy czasowej na okres 6 miesięcy.
Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w polskim oddziale międzynarodowej firmy, stały kontakt z kontrahentami zagranicznymi firmy i używanie w praktyce umiejętności językowych. Oferowane zatrudnienie jest na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Proponowany kontrakt to umowa o pracę, wraz z dostępem do benefitów pozapłacowych firmy i atrakcyjnym wynagrodzeniem w przedziale 4500-6000 zł brutto/miesięcznie.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.