#

French Customer Service Advisor

LeasingTeam Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Responsibilities:

- Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network;
- Delivering professional and prompt service to the customers;
- Keeping records of all customers" enquiries in the reporting system;
- Analyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problem;
- Sending more complex enquiries to the relevant IT Support Team.

Wymagania

Requirements:

- Fluent French language skills (both: verbal and written);
- Very good English skills;
- Excellent verbal and written communication skills,
- Professional telephone manner;
- Basic experience in Windows XP (Windows 7 would be an advantage), MS Office, MS based applications;
- Basic technical support experience an advantage but not necessary;
- Flexible, well-motivated team player, ability to work under pressure.

Prezentacja firmy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa pe... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi