Nr ref.: WCH03/08/2014
Miejsce pracy:
Wałbrzych
Osoba zajmująca dane stanowisko będzie się zajmować obsługą klienta w sklepie medycznym.
Do obowiązków należeć będzie:
- Obsługa klienta w sklepie,
- Prezentacja oraz dobór środków ortopedycznych i pomocniczych,
- Budowanie pozytywnych relacji z klientem,
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży,
- Monitorowanie rynku i analiza konkurencji,
- Dbanie o wizerunek firmy,
- Aktywny udział w życiu firmy.
Oczekiwania:
- Dyplom fizjoterapeuty (warunek konieczny),
- Co najmniej roczne doświadczenie przy wydawaniu środków ortopedycznych i pomocniczych (warunek konieczny)
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami,
- Umiejętność prezentacji,
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
- Otwartość na rozwój i innowacje,
- Dobra organizacja pracy i samomotywacja,
- Prawo jazdy kategorii B (mile widziane).
Oferujemy:
- Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze,
- Możliwość rozwoju zawodowego wsparte systemem szkoleń,
- Narzędzia do pracy,
- Wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy,
- Samodzielność w organizacji pracy,
- Udział w rozwoju firmy
- Umowa o prace.
Wymagany co najmniej 1 rok pracy przy wydawaniu środków ortopedycznych i pomocniczych np. w sklepie zaopatrzenia medycznego.
ZAKMED to firma z ugruntowaną pozycją rynkową. Na Polskim rynku o... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.