Job description
We are one of the UK’s leading educational technology companies, supporting millions of learners worldwide.
As one of Yorkshires fastest growing companies, we are ambitious about expansion into new markets, and the development of innovative new products to enhance online learning. With a background in the education/business sectors, we now have business, local government and not-for-profit sector clients throughout the UK and worldwide.
Predominantly dealing with support to schools on a range of Webanywhere and Moodle products, assisting customers with requests for technical support via helpdesk, telephone or the live chat service. Providing a high level of efficiency, speed and good service to maximise customer satisfaction and promote future sales.
Responsibilities
Essential Skills
Desirable Experience
We offer
If you are interested in the job opportunity, send us your CV in English.
Please do not forget to add the following clause:
"I hereby declare that all the facts and information provided for this cover letter and CV are true. I allow my personal data stated in the abovementioned applications to be processed for the purpose of recruitment, in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29/08/1997 (Dz.Ust.No.133, item 883)"
Firma WebAnywhere powstała w 2003 roku w Wielkiej Brytanii. Od 2012 roku... Rozwiń
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.