#

Financial System Analyst

Goldman Recruitment.

Poznań, wielkopolskie

Goldman Recruitment.
Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.

Dla naszego Klienta - globalnego lidera w branży inwestycyjnej, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Financial System Analyst

Miejsce pracy: Poznań

Wynagrodzenie: atrakcyjne
Nr ref. 16493

Analityk Systemów wspiera biznes w analizie potrzeb i wydajności procesów systemowych. Inicjuje nowe rozwiązania systemowe oraz tworzy dokumentację uwzględniającą nowe wymagania. Po zatwierdzeniu zmian uczestniczy w fazie testów nowych rozwiązań oraz jest odpowiedzialny za szkolenia użytkowników końcowych.

Opis stanowiska:
• projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu raportowania w systemach klasy Business Intelligence,
• administrowanie systemami finansowymi oraz zapewnienie bieżącego wsparcia dla użytkowników,
• prowadzenie kontroli systemów w celu zapewnienia integralności oraz bezpieczeństwa danych,
• współpraca z zespołami projektowymi dla prawidłowej artykulacji potrzeb biznesowych oraz wskazania możliwości i ograniczeń systemu,
• współpraca z vendorami oprogramowania do aktualizacji systemów,
• wdrażanie oraz testowanie nowych rozwiązań systemowych,
• wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez project managerów,
• współpraca z zespołami w Kanadzie, USA, Indiach.

Wymagania:
• wyższe wykształcenie: finanse, księgowość, technologia informacyjna lub pokrewne,
• min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z systemami ERP (preferowane SAP, peoplesoft),
• doświadczenie w pracy z narzędziami business intelligence zarówno po stronie użytkownika jak i administratora (cognos, business objects lub OBIEE),
• doświadczenie w pracy w obszarze finansów, praktyczna wiedza z zakresu księgowości oraz analizy finansowej,
• biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
• zrozumienie procesów zarządzania projektami oraz analizy biznesowej,
• komunikatywność,
• wysoka kultura biznesowa oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
• orientacja na wynik oraz skuteczność w realizacji powierzonych zadań i projektów w często zmieniającym się otoczeniu.

Oferta obejmuje:
• pełną wyzwań, samodzielną pracę w siedzibie naszego klienta, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• pakiet benefitów (pakiet medyczny, ubezpieczenie, karta Multisport, dodatkowe programy dla pracowników),
• realną możliwość rozwoju w strukturach firmy,
• otwartą i przyjazną atmosferę pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o WYPEŁNIENIE NASZEGO FORMULARZA

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi